Sedef07 biz dulcosoft şurup kullanmıştık o da sertleşmiş gaitayi yumuşatıyor ve canını yakmadan çıkartmasını sağlıyor kimyasal bir şurup değil doktorunuza danışıp siz de kullanabilirisniz. İlk haftalar kaka tutuyorlar ne yazikki cis kadar kolay alisamiyorlar. Ama max 1 ay sonunda alışıyorlar endişelenmeyin