Tugceeeee12345 EmZirdim ve bebeğim gazını çıkarırken baya bir sarı renk kustu 3 günlük bebiş bu arada sezeryanlıyım üşütmüş falan olabilir mi tecrübe edenleriniz var mı anneler daha çok yeniyim üzüldüm çok
elifiii Tugceeeee12345 endişe etmeyin, sarı renk sizin kolostrumunuzun fazlasını cıkartmıstır. Ancak bebeği takipte kalın. hayırlı olsun bu arada. Benim bebeğimde de olmuştu hatta burnundan bile gelmişti gazın da etkisiyle. Doktor öyle söylemişti.
Tunaaral Tugceeeee12345 Merhaba benim de oğlum 22 günlük. Geçen gün aynısı oldu üzerine de doktora kontrole gittik, sordum. Senin yediğin bir şeye alerjisi vardır o yüzden sarı kusmuştur, endişelenecek bir şey yok dedi
Tugceeeee12345 elifiii bide nefes çok hızlı alıp veriyor beni telaş ettirdi normaldir inşallah sağlıkla büyüsünler ele avucada gelmiyorlar daha Allah korusun miniklerimizi Hayrlı Olsn inşallah sizinkide 🙏😇
Mom090 Tugceeeee12345 yaaa ilk başlarda daha pimpirikli oluyor insan 👍🏼bende öyle olmuştum sürekli başındaydım nefes alıyor mu diye bakıyordum ve hızlı nefes alıp vermesi benide endişelendirmişti doktorumuz normal dedi hatta bazen karnı iner çıkar sürekli o arada hepsi normalmiş hayırlı uğurlu olsun bebeğin çok mutlu uzun sağlıklı ömrü olsun 🙏🏼
Tugceeeee12345 Mom090 Tunaaral çok teşekkür ediyorum ikinizde içimi rahatlattınız valla inşallah sağlıkla büyüsünler hepimizinkne Allah şifa versin 🙏🙏🙏
Tugceeeee12345 Mom090 bide göbek bağı hakkında soru sormak istiyorum size biz bebişe banyo ettirdik ama göbek bağı çok hafif sarımsı birsey olmuş iltihap kapmaz değil mi sizinki nasıl oldu
Mom090 Tugceeeee12345 bizde kanama vardı pıhtı pıhtı sonra göbek bağı düşüncede devam etti K vitamini yaptırdık mesela tekrar biz sarı renk hiç bilemedim fotoğrafını çekip doktoruna atsan öyle bir iletişimin var mi doktorla?
Nlngucluel Tugceeeee12345 tentürdiyot damlat pamuğa göbeğine uygula kurutsun demişti doktor arkadaşıma o da hafif Sarı olmuştu