Aselduru34 12 gün önce sezeryan oldum iki gün sonra denize gitmek istiyorum ama kayınvalidem ve annem girme sadece ayaklarını sok diyor doktoruma sordum birşey olmaz gir dedi napsam kararsızım
Minico Aselduru34 Daha kanamanız bile bitmemiştir. Şuan enfeksiyona çok müsait bir durumdasınız bence riske atmayın.
Kuzularinanasi Aselduru34 bnce de girmeyin.kanamaniz devam ederken dogru degil bence ben olsam riske girmezdim.40 cikmis olsa evet derdim ama daha cok yeni
Hellloooo Aselduru34 enfeksiyon riski çok yüksek bişeye doktorunz nasil gir dedi ben evde yatağımda yattığım halde sezaryandan 15 gün sonra dikişim enfeksiyon kaptı şahsen ben şuan doğru bulmadım
Biirbebekbirannee Aselduru34 Dr nasıl izin verdi şaşırdım, ben iki Dr sordum 40 çıktıktan sonra gireyim mi diye hayır demişlerdi