Kediniz kısır mı? Bebek doğduktan sonra çok tüy döküyor diye tıraşa kadar yatağa almadık benimki de bize küstü depresyona girmiş olabilir dedi veteriner .Antidepresan gibi macunlar oluyormuş ama kullanmadık gelen giden sevdikçe düzeldi birazcık hem sıcaklar hem düzeninin bozulması etkilemiş olabilir arada az da olsa besleniyorsa bile korkmayın