Kızlar Merhaba
2 ay 18 günlük bebeğim var anne sütü +mama desteği veriyordum (sütüm az ) aptamil mama ve avent biberon kullanıyorum ama 2 gündür bebeğim mama almıyor ağlıyor sadece göğüs emmek istiyor ne yapmalıyım biberon başlığı yada mama ısısını mı ayarlayamıyorum ilk bebeğim bu arada