Ikicocukbiranne İki gündür çok kötü şeyler geçirdim. Kızımı okul görüşmesine götürürken köpek kovaladı kaçarken çukura girdim ayağımın tarak kısmında parçalı kırık oluştu ağrıdan sıcaktan çok kötü oldum. En azından kızıma bir şey olmadı. Ülke hindistana döndü Allah acısın artık halimize başımızdakiler saldı çayıra çünkü
1Annevekizi Ikicocukbiranne Sokak köpeklerinin saldırısına cok maruz kaldım ama hiç çözüm yok. Sokakta doğada mücadele gibi aksiyonlu yaşıyoruz. Çok geçmiş olsun 🌺
Ucansupurge Ikicocukbiranne Çok geçmiş olsun 😢 valla ülke hem Hindistan hem Teksas her an ne olacağı belli degil
Ikicocukbiranne 1Annevekizi çözüm var ama uygulayan yok sürü halinde en az 15 köpek dolaşıyor kaç tane çocuk ısırıldı okul yolunda ama önemi yok bunların. Kuş gribi için canlı canlı tavukları yakarak itlaf edenler çocukların parçalanmasına seyirci kalıyor
Ikicocukbiranne Ucansupurge yöneticiler de belgesel izler gibi izlesin köpeklerden kaçarken başımıza gelmeyen kalmıyor savana düzlükleri buradan daha güvenli
Noname21 Ikicocukbiranne karar çıkmış sokak köpekleri toplatılacakmış barınak yapılacak olmayan yerlere olanlarda düzenleyip açacak sokak kopekleri toplanacak diye
Biirbebekbirannee Ikicocukbiranne babam köpek yüzünden el bileğinin üzerine düştü, bir sürü kırık Çatlak, ameliyat, eline konan demirler aklımdan asla çıkmıyor. Çok öfkeliyim ve hassasım bu konuda, çok geçmiş olsun
Ikicocukbiranne Biirbebekbirannee sahipli yaşayabilen sahibine olan dostluk bağı ile bilinen bir hayvan sokakta sürü halinde geziyor kemikleri parçalama özelliği olan dişleriyle. Sirk gibi ülke
Ucansupurge Ikicocukbiranne ahah kız güldürdün 😂😄 ama haklısın. Gerçekten sokak köpekleri çok büyük bir sıkıntı. Hayvan sonuçta neye kızıp neye saldırdığını bilemiyorsun. Öğrenciyken sokak köpekleri tarafından çok kovalandim köpek düdüğü diyen birsey var ise yaradigini söylüyorlardi arkadaşlarım ben kullanmadım bilemiyorum o yüzden. Bizim duyamadigimiz bir frekansta ses çıkarıp köpekleri kaçırıyor mantığı bu şekilde bir bakın isterseniz
2lokum_moms Ikicocukbiranne çok gecmiş olsun sokaga çıkmaya korkuyoruz artık bizim yaşam alanımıza her türlü müdahale edilsin bizim hayatımız etkilensin günahsız sabiler hayatından oluyo ama aman barınaklar kötü sokaklar köpeklerin yaşama alanı onlar yaşasın artık delircem sinirden
Biirbebekbirannee 2lokum_moms üzülüyorum o hayvanlara da, aç oldukları için saldırganlaşıyorlar. Barınakları hayvanlar için güvenli ve yasanilabilir kılmak çok mu zor anlamıyorum. Daha geçen gün oğlumu kedi tırmaladı kuduzdan korktuk aşı vurulduk 4 doz Allah korusun kedi değil de köpek olsaydı? Daha geçen gün bir adam köpek saldırısından sonra kuduzdan öldü gitti
Mariposa Ikicocukbiranne en korktuğun şey şu sokak kopeklerinin saldırısına uğramak. Bizim burda da var ama çok uysallar kimseye havladiklarini bile görmedim gene de insan korkuyor size de çok geçmiş olsun
Ikicocukbiranne Ucansupurge Ben okuluma giderken köpek sürüsüyle karşılaşınca ilk hamleyi yaparak kurtuluyordum havlayarak üstlerine koşunca korkup kaçıyorlar. Bir gün öğrencim görmüştü de düşün rezilliği
Ucansupurge Ikicocukbiranne sgdhsjsj 😂😂😂 hocan kafayı yemiş diye düşünülmustur😂🙅♀️ Bende yanıma ekmek alıp hansell ve Gretel gibi ekmek ata ata geziyordum 😂
Ikicocukbiranne Biirbebekbirannee zor değil de para harcamak istemiyorlar bunlara sokakta menapoz teyzeler sürekli çiğ et verip saldırganlaştırıyor hayvanı zaten ne gerek var belediyenin aşılayıp barınağa alıp ödenek ayırmasına.
2lokum_moms Biirbebekbirannee Allah korusun hepimizin evlatlarını empati bile yapamıyorum evlatlarını kaybeden insanlarla onlarda bizim evlatlarımız içim dayanmıyo kahroluyorum 😔
ipeknkizimm Ikicocukbiranne geçmiş olsun 😔 nerde yaşıyorsunuz? Eskiden ben bizim orda hiç köpek görmezdim (avcilarda) hadimköye taşındık bazen diyorum burası köpeklerin yeriydi de biz mi işgal ettik… o kadar çok köpek var ki. Ben de korkuyorum ve üstüme gelseler kesinlikle panikten napcağımı bilemem.
Ikicocukbiranne Biirbebekbirannee 50 kilo zarganalar 70 kilo pitbullla baş edeceğini zannediyorlar işte