Kızlar bebeğim doğunca başladı şimdi 15 aylık mızmızlığı çıldırarak ağlaması bitmiyor biteceğine olan umudumda kalmadı ne gece uyku var ne bir şey arada güzel uyuyor ah diyorum galiba düzeldi sonra haftalarca uykusuz geceler başlıyor bitmiyor şu an aynı anda 4 5 diş patlamış gecelerimiz adeta savaş ne zaman ışık göreceğiz bebekliği zor geçmiş ama büyüdüğünde sakinlemiş çocuk anneleri var mı 😢