Merhabalar nerden nasıl baslicami bilmiuorum ama sizlere danışmak istediğim şeyler var tecrübeli annelerin bilgilerine ihtiyacım var. 6 aylık bebeğim var ve bugün hamile olduğumu öğrendim sutumun azaldığını hissediyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. sadece ek gıda yeterli olur mu mama takviyesi vermelimiyim sevinmelimiyim yoksa kucagimdaki minik için üzülmelimiyim bilmiyorum cevaplarsaniz sevinirm