Kızlar ben lazere yazıldım bana gelmeden önce tüm vücudunu jilet ile al dediler yüzün hariç neyse aldım ama sanırım jilet bana iyi gelmedi 2 koltuk altım kollarım komple sivilce ve bacağımında üst kısmı kalça tarafları komple sivilce oldu ilk aldığım zaman öyle bit şey yoktu ama lazerden sonra oldu anlamadım. Bu arada daha önce jilet kullanmıştım bazı sebeplerden dolayı herhangi bir sorun yaşamamıştım ama niye böyle oldu anlamadım.
Size sormak istediğim şu bu sivilceleri yok etmemin bir çözümü var mı ?
Cilt doktoruna randevu aldım fakat randevu zamanıma kadar bu şekilde beklemek istemiyorum çünkü özellikle koltuk altımda ki sivilceler canımı acıtıyor.