Kuzeymomss Doktorum önerdi aranızda kullanan var mı? Kilo vs aldırıyor mu? Bilgi verirseniz çok sevinirim 🌸
TheMomm Kuzeymomss Ben kullanıyordum memnundm açıkçası kilo falan aldırmadı alarm kurmuştum unutmayayım diye her akşam aynı saatte içiyordum
Kuzeymomss Burculice Doktorum emzirmediğim için bu hapı verdi iyi koruyuculuk sağladığını söyledi. Oğlum 15 aylık ve riske atmamamı söyledi de 😂 peki onu nasıl kullanıyorsunuz acaba?
Burculice Kuzeymomss emziriyorsanız yasmini bi sorun doktorunuza minimum yan etkisi olan bir hap oğlum 2.5 yaşına girmek üzere ben kullanıyorum memnunum
Kuzeymomss TheMomm Ya doktorum bana adetin ilk günü başla ve her gün aynı saate iç aksatma dedi. İçinde 21 tane varmış sanırım bitince 1 hafta dinlen sonrasında yine başla dedi. Tam olarak öyle mi kullandınız? Birde ne kadar süre kullandınız?
TheMomm Kuzeymomss Benim adet günlerim de gecikme oluyordu ve tepe taklak oluyordu ilacın faydası ve şuan yine gecikti test yapmaya korkuyorum bence hiç ara vermeden kullanın ben sanırım o hatayı yaptım 🤦♀️
Beyzanrrrr Kuzeymomss canm uzun süre geçmiş ama banada geçen doktorum verdi bu haptan sanırım adet olunca başlıyormuşum 21 adet var içinde dediğin gbi 7 gün ara verip öle devam mı ettin yoksa hiç ara vermeden mi devam ettin ?
Kuzeymomss TheMomm adetim düzenli aslında en fazla 1 gün gecikme yaşarım, aslında gecikmeden sayılmaz benim dönüm 23 gün olduğu için
Nur_nur_26 BEn herkese yasmin tavsiye ediyorum. Yan etkisi müthiş az. Ve sadece korunma hapı olarak görmeyin. Cilde müthiş etkisi var saçları da besliyor. 😊 5 yıla yakındır kullanıyorum. Hic ara vermedim. 😊
Kuzeymomss Feraye_ Benden cevap bekleyene kadar İnternetten de baksanız birşey olmaz bence. Çünkü bende daha almadım ve fiyatına İnternetten baktım