newmom15 ayyy ne alakaaa şu elalemden gına geldi yaaa. Bende yalnızca 1 ay anne sütü almışım sonra asla emmemişim. Ama çok dayanıklıdır vücudum hiç hasta olmam. Bebekler tabiki de hasta olacak. Vücutları böyle böyle direnç kazanacak hiç canınızı sıkmayın çevreye de takılmayın 🌸