Buse_asya23 6.5 ayını hatırlamıyorum tam ama tatile gitmiştim o sıralar şişme havuz alıp içine oyuncaklar attım bir de çimene örtü serip oynattım hani evdeki gibi bir ortam yaratmaya çalıştım. Sürekli kucakta yada pusette olmuyor, ben uyutmaya falan hiç odaya da çıkmıyorum hep dışarlardaydık güzel tatil geçmişti, denize soktum duş aldırdım temiz suyla, sonra emzirdim uyuttum güzel oluyordu