Kızlar ya canımı çok sıkan bir durum var . Yardımcı olursunuz belki . Şimdi ben böyle çok akışına konuşabilen bir insan değilim , mesela beni bir söyleşiye yada toplu bir gruba konuşmaya cagirsalar , söyleyeceklerim aklıma gelmiyor yada karisiyor herşey saçmalıyor gibi hissediyorum. Özgüven problemim de var tabi . Ezbere çok iyi konuşurum ama önden hazirlanmadiysam lafı evirip çevirmekte zorlanıyorum. Ne tavsiye edersiniz kızlar. Fikir verin .