Kızım 13 aylık. Doktor bugun bıngıldagı olması gerekenden daha açık cocuk doktoruna görün dedi. Ayriyeten D vitaminine de devam dedi. Randevu alıp gidicem doktora. Ama sormak istiyorum bunu yaşayan var mı? Nedeni nedir? Tehlikesi var mıdır? Ve cözüm olarak ne yapıyolar?