Nisasengul şu an sizden başka bildiği hiç bir şey yok çok normal sürekli kucak istemesi ve sizi istemesi. Oğlum 3,5 aylık olana kadar gündüz bütün uykularını kucağımda yapardı yüzüstü yatar uyurdu üstümde 3-4 saat hareket etmeden dururdum. Öyle istiyorsa öyle yapın. Hemen hemen hepimiz geçtik o süreçten. Kucak istiyor diye sıkılmayın bunalmayın inanın o günler bir daha gelmiyor keyif almaya bakın. Yanına uzanın beraber yatın o uyurken sizde dinlenmiş olursunuz. Kokunuzu aldıkça kendini güvende hisseder uykuları uzun olur