motherofLeyla bebeğimin sırtında bi tane bundan var acaba bu nedir ya, dokununca kuru kuru ve soyuluyo gibi
Dmt-01 motherofLeyla egzaman gibi duruyo.Atopik olabilir cldi nemlendirmek gerekiyor.Başka yerinde varmı özellikle eklem yerlerinde kolunun bükülme yerinde iç kısımda filan
Asilahmet motherofLeyla egzama canım momecon diye egzama kremi var günde 4 defa o bölgeye yedirerek sür bir kaç güne kayboluyor bir daha çıkmadı benim oğlumda
Sena_aksacc motherofLeyla egzama olmuş kuru bir cildi varsa güzel bir bebek losyonu al hergün cildini nemlendir
motherofLeyla Dmt-01 yok sadece orda var hepde duştan sonra yağlarım ama sabun felan yapar mı acaba dalin sabun kullanıyorum her gün duş aldırıyorum hergün sabun kullanınca o felan mı yaptıki
motherofLeyla Ucansupurge ayy tühh yaa bende bilemedim ne diye doktor randevumuza da daha var canı yanıyo mudur acaba bu aralar biraz mızmız bundan dolayı mı ki
motherofLeyla Asilahmet doktor mu tavsiye etti kendimiz mi aldınız acaba kremi yani acaba önce doktora mı sorsam bilemedim randevumuzada daha var ama 🤷🏻♀️
Dmt-01 motherofLeyla olabilir benim kızımında şampuandan olmuştu hemen değiştirmiştim.Normalde mustela kullanıyodum başka bi şampuana geçince öyle oldu sonra değitşirdim geri
Ucansupurge motherofLeyla yok yanmiyordur bölgeyi temiz ve kuru tut canim. Güzel bir nemlendir kasinmasin
Asilahmet motherofLeyla aile hekimimiz tavsiye etmişti bende kullanmadan önce araştırdım çok iyi bir krem olduğunu anladım kullandım içinizin rahatlatmak için aile hekiminizede danışabilirsiniz ama gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
motherofLeyla Sena_aksacc losyonumuz var unibaby bide sudocrem var hem pişik hemde ciltler için olmazsa zeytinyağı felanda sürsem iyi gelirmiki yada sürülür mü zeytinyağı
Ucansupurge motherofLeyla bir kaç güne geçmez ve büyürse mutlaka doktorunuzla görüşün. Kortizonlu krem yazıyor
motherofLeyla Ucansupurge doktor randevumuza kadar ben nemlendiriyimde geçmezse tabiki bi danışacaz artık