Denemedigim marka kalmadı kızım tutmadı ilk doğduğunda tutmuştu ama sarılık oluca vermedim emzirdim bol bol sonra verince tutmadı ama hiç yılmadım 3ay 20 günlük gün gergin verdim çiğneyip atıyordu bütün markaları denedim banamısın demedi geçen dükkan emziği aldım verdim iki dk emip attı bugün verdim ve suan ağzında emisyon o şekilde uyudu inşallah böyle tutmaya devam eder anneler pes etmeyin sureklı verin