Birbebetoannesi çok teşekkür ederim hemen bakacağım. Doktor sinyal alınca yatırın dedi bence hatamız orda oluyor uyumuyor, uyku tamamen açılıyor. Beşikte kafası üstü kalkmaya çalışıyor, tülünü çekiyor, kalkıp oturuyor ne yapacağımı bilmiyorum. Bir de dediğiniz gibi doktor onu söylemek istedi gece uykusunu alıyor demekki dedi ama çocuk zaten hareketli ve küçük. Gündüz uyumazsa ben ne zaman kendime vakit ayıracağım