Merhabalar, benim bebeğimin de sol bacak 57 çıkmıştı. 1 ay boyunca çift bez taktık. 1 ay sonra düzeldi. Her iki bacak ölçüsü de eşitlendi.
Tavsiyem doktorunuza çift bez için danışmanız.
Kalça çıkığı yada gelişim geriliği bebeklerde ultrason dışında anlaşılmaz. Ağrı sızı teşkil etmez ve elle muayene şeklinde belli olmaz. Çok geç olmadan kalça ultrasonu yapılması, eğer bir problem varsa erken tedavi için çok önemli.
Bende çok üzülmüştüm ağlamıştım kötü birşey olacak diye fakat istikrarlı olduk ve atlattık. Rabbim Şafi ismiyle şifa versin bütün yavrularımıza ♥️