serapgs09 Arkadaşlar merhaba 34 günlük bebeğim var ve emziriyorum sezaryen ile doğum yaptım kokulu akıntı sebebi ile doktor Livagy fitil verdi süte geçer mi acaba kullanan var mı?
Banuu8 serapgs09 bende kullandım canım sıkıntı yok doktorum emziriyorum diye fitil verdi yoksa hap verecekti
serapgs09 Sevgimelegim söyledim de fitilin içinden çıkan prokpektüste emzirmeye ara verilmeli yazıyor kafam karıştı