Havvanur43 vişneleri alıp temizliyorum 1 kg vişneyi ve evde ne meyve varsa kayısı, şeftali, erik biraz da onlardan koyup bir bardak şekerle büyük tencere kaynatıyorum. Soğumasını bekliyorum bu şekilde. Bebeğime de şekersiz halini yaparım dedim kışa ☺️