Cskn1 Arkadaslar 5temmuzda doğum yaptım annemle kayınvalidem kırkı 13 ağustos diyor benim hesabıma göre 14 ağustos hangisi doğru
Yesodiyorlar Cskn1 ben doğduğu günden hesaplamıştım 20 martta doğdu 20 nisanda 1 aylıktı 30 nisanda kırkı çıktı olarak hesapladım
asrinhatasi Cskn1 ben 19 temmuzda doğum yapmıştım, 28ağustosta 40ı çıktı. Siz benden 14 gün önce doğum yapmışsınız. Yani 14 ağustosta çıkacak
HappyHazar Cskn1 ben 4 temmuzda doğum yaptım, bizimki 13 Ağustosa denk geliyor sizinki 14ne denk gelir
Yesodiyorlar Dondurmalikahve sadece spadan gün almak için hesaplamıştım onuda yanlış hesaplamışım 😂😂😂