Kızlar bu postu herkes yapsın sütü artsın diye yazıyorum. Emzirme akademisinden geliyorum. Sütüm 4 saatte falan ancak 50 cc doluyor benim normalde. Bebeğim emmeyi bıraktı bu arada. Once sütümü arttırma yolunda gidiyorum oğlumu da insallah tekrar emzireceğim günün hayalini kuruyorum. Her neyse bu sabah emzirme akademisinde yazım yayınlandı. Bana onerileri her saat başı 5 er dakika göğüslerini sağacaksın, geceleri de 3 saatte bir 15 er dakika sağacaksın. İnanır mısınız gunduz 12de başladım akşam 7ye kadar her saat başı beşer dakika sağdım ve 4 saatte 50 cc çıkan sütüm saat başı 30 cc geldi. O kadar mutluyum ki.. Bu şekilde devam edicem sizlere de tavsiye ediyorum mutlaka deneyin