Kubra123456789 1 yaşında çocuklar artık ek gıdayı daha çok istiyor, öyle çok fazla süt emmiyor. Benim bebeğim bir sabah kalktığında bir de yatmadan önce içiyor mamasını. Öğünlerde uygun yemeklerden yiyor. Mesela bu sabah ekmek-kaymak-peynir yedi küçük küçük dilimlerle ağzına verdim. Dün yemesi için göğüs etiyle şehriye çorbası yaptım, bir az çatalla ezip şehriyeleri küçültdüm kaşıkla yedirdim. Böyle yemekleri artık daha çok seviyorlar ve sütle doymuyorlar, zaten çok fazla da içmiyor ki doysun.