AyseDerinnn Bugün tam 3 ay 21 günlük yani 16 haftalık olduk şu 3 4 gündür aşırı husursuz gece uykuları çok guzeldi birden bozuldu sık sık uyanıyor doğru düzgün emmek istemiyor hem uykusu hem beslenmesi aşırı düzensiz ayrıca sürekli kucağımda kalmak istiyo ve yatirinca öyle bir bağırarak ağlıyor ki bu aylarda haftalarda oluyormu böyle yoksa bizimki mi böyle
Binnur_cam AyseDerinnn ayyy 3 ay 4 günlük bizimkide aynı böyle atak herhalde geçer inşallah.. Bi içli içli ağlıyo kucaktan inince görmen lazım sanırsın biryerine birşey olmuş..
otekidunyali Aynı bizimki de öyleydi 1-2 hafta kadar sürdü bebeğinizin yanında olun bol bol sarılın ona ihtiyacı neyse onu verin o an ne istiyorsa. Benimki uykudan çok çok sık uyanırdı meme tutardım sürekli odadan çıkamazdım bi türlü. Geceleri de yanıma yatırmaya başladım çok sık uyandığı için daha rahat etti. Hiç sinirlenmeyin sakin kalın ki o da sakinleşsin. Geçecek 🙏🏼☺️
Binnur_cam AyseDerinnn kör olsun ataklar anamı ağlattı sıcakta yapışık ikiz olduk 🙄 benimde cinler atlıyo tepeme o atak geçirdikçe😅😅😅
lajune 1 haftadır yaşıyorum ve pazar gününden beri yapışık geziyoruz. Gece gündüz Sürekli kucağımda, bıraktığım anda uyanıyor ,düzen müzen gitti .uykuya geçerken homur homur