G-e40 Merhabalar Bebeğim düşmüştü yer yatağında yatırsam bi zararı olur mu sıcak basar boğulur gibi cümlelerle karşılaştım ilk bebeğim
Ebrushkaa G-e40 hicbisey olmuyor ben bu hafta yer yatağı dan alıp besigine alıştırdım çok dağınık yatıyordu yerde rahat eder döner dedim bu Sefer gece cok dönüp dönüp uyanmaya başladı. 8 aylığı 9 a giricez bizde yani park besikler bu konuda çok rahat.