Bn nohutu fasulyeyi 1 gün önceden haşlıyorum ya da buzlukta oluyor onu kullanıyorum hemde aynı gün yormuyor hazır olunca ☺️
Buğdayı geceden 1 taşım kaynatıp kapağı kapatıyorum şişiyor sabaha kadar
Meyveleri kayısı incir akşamdan doğrayıp suya koyuyorum üzümleri de suya koyuyorum
Sabah buğdayı tencereye koyup suyunu koyup kaynatıyorum içine şekeri meyvelerini koyuyorum
İnciri bi taşım kaynatıp kara suyunu döküyorum dutunda
Az nişasta kıvam bağlaması için bir çimdik tuz bol meyve kuru fasülye, nohut az seviyoruz tane fındık badem ne koyarsan sana kalmış, elma küp küp doğruyorum onu en son aymak gerekli, şekerini 2 kaşık kadar tabağa koyup soğutup soğutup bakıyorum tadına sıcakken şekerli geliyor soğuyunca tadı ortaya çıkıyor en sonda 1-2 bardak kadar süt eklemiştim
Elmaya karanfilde batırmıştım aroma efsane oluyor
Süslemekte zevkine kalmış bn geçen sene Hindistan cevizi, tarçın. Kuru gülle süslemiştim
Afiyet olsun 🌼