Kızlar bebeğim daha 15 gün önce kanda crp değerinin yüksek çıkmasından dolayı hastanede antibiyotik tedavisi görmüştü. Tam iyileştik derken, daha yavrumu aman hasta olmasın diye düşünüp taburcu olduktan sonra dışarı dahi çıkarmamışken bu sabah yine ateşle uyandık. 38-39 civarında seyreden bir ateşimiz var. Yine kanda crp yüksek çıkacak diye bir korku oluştu bende önceki hastalıktan kaynaklı da. Herşeye dikkat eden bir anneyim ama bunca dikkat bir işe yaramıyor demek ki... doktora da gittik bugün ama yine ateşin seyrini izlemekten başka bir çaremiz olmadığı gerçeğiyle karşılaştık. Bebeğimin çok kısa bir aralıkla tekrar hasta olması çok üzücü. Normal mi sizde bu kadar sık hastalanması? Onu korumak için ne yapmalıyım? Morale ihtiyacım var açıkçası 😔