Oğlum 10 ay 8 günlük henüz dişimiz yok muhtemelen diş dönemine girdik iştahı sıfır bide üstüne idrar yolu enfeksiyonu oldu ilacı zorla içiriyorum günlerdir hem halsiz hem iştahsız emmekde istemiyo ne yapacağımı şaşırdım çok stresliyim geriliyorum sıcaklarda bunaldım sürekli kucağımda olmak istiyor oyuncak filan kesmiyor valla çaresiz kaldım tükendim resmen uyuttukça onu sinirlerimi boşaltıp ağlıyorum. Hem hastalık hem atak dönemi hem diş kombo yaşıyoruz sanırım sizde durumlar nedir ? 🥹