Kızlar siz bebeğinizi uyuturken emzirirek uyutuyorum göz temasınde bulunuyor musunuz sanki göz teması kursam zor uyuyor kurmayıp bende uyuyomuş gibi.yapıp emziriyorum sanku daha çabuk uyuyo göz teması emzirirken önemli diye biliyorum vicdan azabı oluyor her uyuttğumde