Bernaabernaa benim kızım da 4,5 yaşında bu sene 2. Kez anaokuluna gitmiş olacak bende anaokulu seçiminde mutlaka manevi değerleri olan, dini eğitime hassasiyet gösterenlere öncelik veriyorum. Tamamen sübyan okulu tarzı hiç düşünmedim açıkçası. Ordaki zorlama ortamından bi korkarsa bütün geleceğini etkiler diye düşünüyorum.