Arkadaşlar kızım 8 ay 17 günlük hem gündüz hem gece o kadar zor uyuyoki sinirimden oturup ağlıyorum bi çocuk uyimicam diye ağlar mı ya bittim artık psikolojim bozuldu hiçbir şeye hevesim yok her gün böyle doğduğu günden beri hep zor uyuttum halâ öyle o kadar çok bunaldım ki var mı benim gibi olan çok merak ediyorum. Eziyet etmese uyusun diye zorlamicam ama sürekli bana yapışık uyumayınca çok eziyet ediyo hiçbir iş yapamıyorum