Hilaltavuz Aptamil kullanıyorum 2 haftalık bebeğim var sütüm gelmediği için mecbur kullanıyorum, evet bazen kusuyor onunda sebebini çözdüm fazla ölçek koyunca oluyor. Yani mesela 30 CC 1 ölçek Mama 60 CC 2 ölçek ya, ben 60 1 buçuk ölçek veriyorum o şekilde bir sıkıntı yaşamıyorum. Sanırım katı olduğundan sindiremiyorlar