Yesimyusuf Kızlar bebegim 3 ay 11 gunluk sbhtan beri aglıyor , acile götürdüm gaz sancsı çok ve kansızlık var dedi niye olur yada birşey olurmu 😭😭
Sehers Yesimyusuf yarın cocuk druna gotur canim guzelce muayene ettir kansizlik varsa kan damlası verir. Gaz zaten başlı başına dert... Aylarca çektik ne denediysek fayda etmedi gece gunduz yirtinircasina ağladılar. Endiselenme sen panikledikce daha da karışır hersey gaz damlası falan kullanıp musun
Yesimyusuf Sehers zinco kullanıyodum canım bu zmana kadar hiç böyle durum yaşamadm kendi kendne çkarıyodu masaj yardımıyla , ama bu kansızlga çok canım sıkıldı yarn hemen götürcem
Sehers Yesimyusuf Bu sefer baya şiddetli bi gazmis demekki canim. Benimkilerde hala var kansizlik surup veriyor dr ama iciremiyorum içmiyorlar bende kan yapıcı şeyler yediriyorum. Mutlaka kan damlası verir yani geç olmadan git
Yesimyusuf Ilk dfa yaşadım 3 ay boyunadaa hiç üzmedi beni kuzum , randevuyu aldım bile , geçer demi kullannca canım
Sehers Yesimyusuf tabiki canim cocuklarin çoğunda kansizlik oluyor kan damlası veriyorlar. Korkulacak birsey yok düzenli damlasını kullanirsin