Kahvelianneee ya adını bilmiyorum belki bilen varsa yazar, bir kere denk geldim bir daha gelemedim. A101de 4lü satılıyordu aktüel herhalde, beyaz dışı ama her pakette renkli yazilar var her paketin rengi farklı yani. Yumusssacik boyutu da idealdi ondan sonra ne aldıysam sert, içeriği temiz olabilir ama sert bir ıslak mendil pişik yapıyor bizde. Onu denk gelirsen al ve dene 😂🙏🏼