Nurlanaaa canm benm gazı mı var , belki doyum mu almıyor ufak bir mama ver eğer geçerse huzursuzluğu hemen doktora git doktorbtavsiyesi üzerine mamaya başla kendin değil, bazen doyum almadığı için de huzursuz olabiliyorlar. Gaz olabilir. Burnu tikanik olabilir. Bulunduğu ortam sıcak olabilir üstü fazla kalın giydirmiş olabilirsin , fazla nemlidir veya nem yoktur vs.once bunlara tek tek bak hepsini ele , sonra havalar sıcak olduğu için gün aşırı yıka ve bebek yağı ile masaj yap tüm vücuduna, he kendini güvende hissetmek içinde kucak ister o ayrı, zaten ben her emzirme sonrası 40 günü geçene kadar sürekli 15 20 dakika gaz çıkartma yapıyordum, gaz problemi olmasın diye şükür yaşamadım da , uzanırken de sürekli göğsüme yatırdım, bebek huzursuzsa uyuyamıyorsan belki bir sıkıntısı vardır sana bir şeyler anlatmak istiyordur o yüzdendir sen tek tek hepsini kaldırmaya çalış, bir bak bakalım 🤩 bendede doktorntavsiyesi üzerine mamaya başladık kilo alımıda yavaşlamisti ve uyumuyordu ,huzursuzdu 25 günlükte mamaya başladığımda, ondan sonra huzursuzluğu vs kalmadı.