Benim kızım da 6. Ayına girecek bende su vermedim ama bir kaç kere ihlamur verdim. Suyuda bugün minik biberona koydum az içti. Peki siz suyu kaynatıyoruz musunuz yoksa direk veriyor musunuz. İçme suyunu çeşme değil. Kimisi çeşmeyide kaynatıp veriyormuş. Ben tam emin değilim,etrafımda ki kimisi kaynatıp veriyor ama suyu kaynattığında mineralleri ve phı yok oluyor bir türlü çözemedim