Karadenizli53 kivitoannesii ben kızımı spaya götürdüm bir kutlama için değil ama doğduğundan beri istiyordum 6. Aya nasip oldu hem eğlendi hem rahatladı
Patron1bebeginannesi kivitoannesii ben trendyoldan aldım, çok güzel şeyler var fotoğraf çekmek için babası ve ben vardık yani. Yarım pasta, süslemeler güzel oldu yani sayfa öneremem ama trendyoldan parçaları birleştirip yapabilirsiniz
birkedibirbebe kivitoannesii https://www.hizliresim.com/iyzyfmy Ay becerebildim mi bilmiyorum ama ben böyle bişey yapmıştım
kivitoannesii Dilruba_1 şöyle şöyleyim yarım yaşını fotoğraflandırmak istiyorum anı kalsın diye. İstersem parti de veririm ilgilendiren bir şey var mı sizi ? Eğer cevabınız yoksa gereksiz meşgul etmeyin burayı
Dilruba_1 kivitoannesii neyi kutladığınızı sordum sadece neden bu kadar gerildiniz ki 😀 bu sinir ve öfkeyle partiyi zor kaldırırsınız siz soruya bile tahammülünüz yok iyi günler