Acemimom1 bence bir anda kesin en kolayı o diye düşünüyorum sadece iki üç gün gece çok zorlanırsınız ama daha sonrasında rahatlarsınız. Mesela gece uyandığında emzirmeyin gerekirse ayağınızda sallayın ama geri uyumasını sağlayın ben öyle yaptım bazen su verdim şimdi su için bile uyanmıyor. Ağladığı illaki oluyor ama hiç tepki vermiyorum ve geri kendisi uyuyor tabiki bu şiddetli bir ağlama değil öyle olursa kucağıma alıp sakinleşmesini sağlıyorum.