Dün gece oğlum 12 gibi gece uyuyordu uyandi bende emzigi verirken vücudunu sıcak hissettim ateşini ölçtum 37 ustundekini çıkarıp biraz evin içinde gezdirdim vucudu soğudu ama ense ve boyun bölgesi sıcak oluyor ara ara ateside yok görünüyor 2gun once kontrolde doktor yukarıdan diş geliyor dedi onla alakalı mı birde isal değil ama gun içinde 4.5 kez kaka yapmasi normal mi kakasi katida değil çok sulu da değil