8 aylık bebeğim kakasını yappıyor ama çok zorlanarak ve çok sert az az yapıyor. Kabızlık için hangi probiyotik iyidir kullananlar var mı acaba. Dulcospftu doktorumuz 1 yaştan sonra veriyoruz dedi o yüzden vermedim onu probiyotik almak istiyorum maflor kullanmıştık o da ishaller için olduğu için o da sertleştirdi kakayı yardom lütfen