Ucansupurge bende yaşadım bu durumu ama 1 yaşında felandı 1 ay kadar yaptı. bende yürüteçteyken sürekli gidip gelip yiyordu ona bağlı bir durum diye düşünmüştüm sonra mama sandalyesine bağladım kemerle kalkmak istediğinde oyun yaptım biz yemek yerken onuda mama sandalyesiyle oturttum bitirmeden kaldırmadım öyleylikle alıştı simdi sandalyede, koltukta bile otursa yemeğini bitirip öyle kalkıyor 19 aylık. Sizinki alışkanlık olmuş sanırım zor bırakır gibi 🌝 Allah yardımcınız olsun yine de mama sandalyesine bağlayıp oyunlarla oyalayarak yedirmeye çalışın belki işe yarar