Ucansupurge Direkt aynı şeyleri yaşıyoruz. Ben akşamları için artık sağlıklı kekler, muffinler yapıyorum, meyve, kaşar peyniri bunlarla tabak hazırlıyorum git gel yiyor. Bazen de airfryer’da patates yapıyoruz, onu da severek yiyor. Öğle yemeklerinde sebze, et, bakliyat yiyor ama tek başına yemiyor, salatalık olacak illa yanında. Hatta zeytinyağ, balzamik sirkeli falab olunca yiyor yemeği de anca. Gün içinde de sürekli meyve, salatalık atıştırıyor. Ben İngilizce forumlarda da aktifim ve batı ülkelerinde çok normal karşılanıyor, üstlerine gitmeyin diyorlar. Bu yaşlarda öğün öğün yemek yerine atıştrmayı tercih etmeleri çok normal diyorlar.