Anneyim-a ben 2 gün önce uyku eğitimine başlamıştım bebeğim 9,5 aylık asla ama asla dayanamadım ilk uykusunda o ağladıkça ben ağladkm içim parçalandı ve bebeğim uyuduktan sonra dakikalarca iç çekti kahroldum, 2. Uykusunda ilki kadar olmasada yine ağladı uyudu sonra dedimki ben ne yapıyorum hayatta hiç bir şey bilmeyen ufacık bedenine zorla kendi kendine uyumayı öğretmeye çalışıyorum hemen o dakika vazgeçtim ve gece uykusuna emzirerek yatırdım eski düzenimize devam ediyoruz asla ama asla bana göre bir şey değil. Benden size tavsiye asla almayın, devam etsem eminim bebeğimde psikolojik olarak bir yara açacaktı bunu anladım ve hemen ilk günde vazgeçtim. Ödediğiö para yandı ama inanın umrumda bile değil, Size eğitimci bunun tepkisel ağlama olduğunu söylese de inanmayın size o anki çaresizliğimi anlatsam sizde oturur ağlarsınız. Ayrıca internette dolaşan bilgiler hariç inanın size ekstra bilgi vermiyorlar püf noktası saat aralıkları o kadar, meme verme kucağa alma vs vs zaten onları sizde biliyorsunuz. İlk uykuda çaresiz olduğumu yazdım eğitimci bana dönene kadar oğlum diğer uykuya geçti. Kısacası bebeğinizi ağlatmayı göze alıyorsanız ve umursamam diyorsanız bu işe girin fakat ben 9.5 ay emzirdiğim tek damla göz yaşı döktürmediğim bebeğimi başkasının aracılığıyla ağlatmaya ve yalnızlaştırmaya dayanamadım biraz uzun oldu ama içimi döktüm :))