Arkadaşlar merhaba düdüklü tenceremin sürekli hava almasından eti bazen 1 saatte bazen yarım saatte pişirmesinden bıktığım için düdüklü tencere arayışına girdim ve sonunda dayanamayıp fissler aldım🥲 henüz kargoda. Kullananlarınız var mı? Söylediği dakikalarda gerçekten pişiriyor mu? Kullanırken neye dikkat etmek gerekiyor? Önerilerinizi bekliyorum