noluyasanagenemiros 1. Ay aşısı genelde ates yapmiyor (bizde yapti ama 2 saatte düştü ) genelde 2. Ay asisi ates yapiyor (ama bizde de 2. Ay ates olmadi🤷🏼♀) her bebek farklılik gösteriyor ama asi sonrasi hemen kucağıniza alinca bi kac dakika icinde sakinlesiyorlar kokunuz guven verdigi için bende cok korkuyordum hala korkuyorum ama sagliklari icin yaptirmak zorundayiz hastalaninca daha aci verici olacak hem bebeklerimiz hem bizler icin o yüzden asıya göz yummaliyiz ben kendimi bu sekilde rahatlatiyorum 🤷🏼♀ atessiz atlatir inşallah saglikla büyütün 🌸