Ne_alakasi_var_004 Merhaba kızlar amine ismini çok seviyorum sizce amine ismi tek mi kalmalı yanına bir şey eklemelimiyim eklesem ne koyabilir fikirlerinizi yazarmısınız?
benkosarim Ne_alakasi_var_004 Amine ismi çok ağırdır çocuk taşıyamayabilir hayatını çok etkilersiniz benim adım da Amine olduğu için size tavsiyem başka bir isim koymanız Zümra Zehra Zeynep Alara Neslihan bunlar daha anlamlı daha güzel isimler Amine kötü bir isim diye değil güvenilir güvenmek kökünden geliyor ama hayatta maalesef biraz isim ağırlığı etikiliyor
Ecemsultan Ne_alakasi_var_004 ben kızıma Amine gülce koyacağım kız oldugunu öğrendiğimden beri böyle seviyoruz
Minico Ne_alakasi_var_004 Bence tek başına yeterli ancak ikinci isim olsun istiyorsanız hüma olabilir. Amine hüma 🌸
benkosarim Ne_alakasi_var_004 Allah bağışlasın ama çok kazık yiyoruz Amine isimleri olarak o yüzden dedim yoksa çok anlamlı bir isim