Merhaba anneler kızım 14 aylık yakın zamanda işe başlayacağım kızım emerek uyuyan bir bebek babaannesi ilgilenecek uykuya geçişi çok zor olacak biliyorum bu süreçte artık emzirmeyi bırakmalı mıyım yoksa süt sağıp bırakayım mı gündüz tek uyku yapıyor aklım çok karışık lütfen akıl verin