Kızlar kullandığınız meme reddi yapmadı dediğiniz biberon hangisi?
Balbdem tomme tippe
Balbdem lansinoh
Uzun süre kullandığınız tabi
Kelebekinci bende yaptı bu ben biberondan memnunum ama hayattan memnun değilim😂😂😂
Yagmur_24 lansinoh meme reddi mi yaptı sizde
Yagmur_24 gerçekten mi çok şaşırdım😢
Balbdem evet maalesef 1.5 aydır devam ediyor ben de pes etmek üzereyim kendi bilir
Nuk, pahalı ama güzel
Kelebekinci ben de çooooook üzgün
Comotomo yapmadı çok şükür