Silaaa34 Bebeğim tam 8 aylıkken adet oldum. Kanamam çok aşırı ve pıhtı şeklinde normal mi acaba ? Sizinde böylemiydi
Kty_0105 Silaaa34 evet ben kırkım çıktı ücüncü gün oldum benimkide öyle olmuştu simdi ikinci adetimi görüyorum bu normal ilk gibi değil
Bcekin Kty_0105 merhaba benimde 40 ım çıkmaya yakın adet grmüştüm şuan 2 adetim gecikiyor ama sizinkindede gecikme vs olmuşmuydu düzensizlik biraz
turkuazmavisi Bcekin bende 40′ımdan hemen sonra adet oldum sonra beş aylık oldu bebeğim tekrar adet oldum ama sonra gene olmadım şuan 7 aylığız 🤔
bakkalemzigi Evet bende 6. Ayda adet oldum ilk üç gün aşırı kanama oldu ped kurtarmadı doğum sonrası kullandığım külot pedlerden kullandım
Gizem-17 bakkalemzigi kaç gün sürdü Bende yeni oldum normal adetim 4 gün sürerdi bitti sandım tekrar gelmeye başladı ve ağrı yapıyor normal mi sizce ?